Cerebra
Gündem

Cerebra’da Stratejik Dönüşüm

Fikret Sebilcioğlu
Makale

Cerebra, 15 yıllık deneyimiyle yeni bir döneme adım atıyor. Varlık nedenimize vurgu yaparak temel hizmetlerimize odaklanıyor ve müşterilerimize daha kaliteli ve özel çözümler sunmayı hedefliyoruz.

15 Yıllık Deneyimle Yeni Bir Başlangıç: Cerebra’nın Stratejik Dönüşümü

Cerebra 2009 yılında kuruldu. Kurucu liderlerinin karakteri ve yönlendirmesiyle tecrübe kazandı. Uzmanlığını ve hizmet kalitesini geliştirerek müşteri portföyünü büyüttü ve bugüne geldi.

Bir süre önce sürdürülebilirliğimizi güçlendirmek ve rekabetçiliğimizi artırmak, diğer bir deyişle geldiğimiz yerin bizi gitmek istediğimiz yere götürmesi amacıyla stratejik bir çalışmaya girdik.

Cerebra’nın Temel Değerleri ve Amacı

Bu çalışmada Cerebra’nın 15 yıllık tecrübesiyle varlık nedenimizi yeniden değerlendirdik ve temel değerlerimizi yansıtan amacımızı şekillendirdik: “Cerebra sunduğu hizmetlerle, dürüstlük ve etik değerler yoluyla sorumlu iş davranışını teşvik ederek toplumsal refahı artırmayı hedefleyen bir firmadır.”

Stratejik Odaklanma

Bu amacın şekillenmesi stratejik diğer kararların alınmasına olanak sağladı. Müşteri, rekabet ve pazar koşullarına ilişkin eş zamanlı analizler gerçekleştirdik. Bu analizler sonucunda hizmetlerimizi yeniden değerlendirdik ve radikal bir adım atarak bazı hizmet alanlarına tam odaklanma, bazı hizmet alanlarından ise tamamen çıkma kararı aldık.

Cerebra Markasını Yeniden Konumlandırıyoruz

Stratejik odaklanmanın getirdiği değişimi iletişim dilimize ve görsel kimliğimize yansıtmak için Cerebra markasını yeniden konumlandırma kararı aldık. Bu süreçte temel değerlerimiz doğrultusunda markamızı yeniden tanımladık. Yeni marka dilimizle Cerebra ve ana hizmet alanlarımızın marka hikayelerini oluşturduk. Odaklandığımız tüm hizmetlerin içeriğini yeni marka diliyle yeniden yazdık.

Logomuzu ve Sloganımızı Yeniledik

Temel değerlerimiz ve marka hikayelerimizden ilham alarak yeni logo ve sloganımızı tasarladık. Mevcut kurumsal marka renk paletimize sadık kaldık. Ancak logomuzda evrimsel bir değişime gittik.

Cerebra ile çalışmanın müşterilerimizde yarattığı iç huzur ve güven duygusunu yansıtan, belirsizlikten netliğe geçişi simgeleyen bir logo tasarladık. Bu noktadan sonra Cerebra’nın yeni mottosunu oluşturmak çok kolay oldu: “Be Sure.” Ayrıca, iki ana hizmet alanımız için marka hikayelerimizi güçlendiren alt sloganlar oluşturduk. Suistimal Önleme, İnceleme ve Uyum Bölümü’nün yeni mesajını “No Doubt.”, Muhasebe ve Mali İşler Yönetimi Bölümü’nün yeni mesajını ise “No Ordinary.” olarak belirdik.

Son olarak, marka tipografimizi belirleyerek, tanınabilir ve okunabilir bir yazı tipi seçtik. Tüm kurumsal kimlik materyallerimizi yeniden tasarladık. Elbette, web sitemizi de görsel ve içerik açısından tamamen yeniledik.

Cerebra olarak, müşterilerimize en yüksek kalitede hizmet sunma misyonumuzla çıktığımız bu yolda, marka kimliğimizde ve hizmetlerimizde yaptığımız yeniliklerle geleceğe daha güçlü adımlarla ilerliyoruz.

Bu dönüşüm sürecinde bizlere güvenen ve destekleyen tüm müşterilerimize teşekkür ediyor, birlikte daha aydınlık ve başarılı bir geleceğe yürüyeceğimize inanıyoruz.

Cerebra ile her zaman “Emin olabilirsiniz!”

Öne Çıkanlar